Zdravím,
Dnešní post se bude zakládat na zkušenostech mé účasti v projektu Prověřená společnost. Asi všichni víte, že se částečně zabývám také prodejem finančních produktů, proto jsem přijal telefonickou nabídku účasti na tomto projektu. Jistě víte, že kdo neriskuje, nic nemá, takže OK. Několik osob z mého okolí mělo podobný telefonát, takže abych v budoucnosti nemusel odpovídat na maily, popíšu své zkušenosti a pocity. Nakonec se pokusím o rezumé a vlastní názor.
Takže od začátku. Několik dní od objednávky jsem obdržel obálku, která obsahovala – 3 nálepky s logem Prověřené společnosti a informací „Tato firma je držitelem certifikátu Prověřené společnosti 2015”, samotný certifikát – elegantní olejový papír zdobený tlustým reliéfem, faktura a prohlášení, že se jedná o jednorázovou platbu.
Byl jsem překvapen prohlášením, protože už z principu – pokud něco objednávám jednou, tak by i platba měla být jen jedna. Zákazníci se asi báli objednávek po telefonu, proto se firma rozhodla přiložit toto prohlášení pro větší důvěryhodnodost. Není to až tak důležité, každopádně to, co jsem objednal, v obálce bylo.
Na začátku jsem měl problém najít údaje pro přihlášení na jejich portál, protože během prvního telefonního hovoru mi bylo sděleno, že budu mít vlastní vizitku na stránkách www.proverenaspolecnost.cz a budu se moci podílet na její modifikaci. Po rychlém telefonátu do kanceláře firmy Centrum Výzkumu Názorů Klientů se ukázalo, že údaje pro přihlášení jsou v pravém dolním rohu faktury – takže OK – mam úplně vše.
Narychlo jsem vyzkoušel tvorbu vizitky, pověsil jsem si certifikát v kanceláři a nalepil nálepku na auto. Dvě mi ještě zůstaly. Teď už stačí jen počkat, jaký to bude mít efekt.
Musím říci, že jsem pozitivně překvapen. Nemůžete čekat, že tato forma reklamy z Vás udělá finančního bosse, má jen trochu pomoci k získání nových zákazníků, a mě osobně opravdu pomohla. V odvětví, ve kterém pracuji, je nesmírně důležitá důvěra zákazníků v mou osobu, protože mi svěřují své peníze. Několik lidí mi řeklo, že když hledali informace o mé činnosti, našli také mou vizitku na stránkách Prověřené společnosti, která je po zadání názvu mé firmy a města viditelná v první pětce hledaných výsledků.
Nakonec můj názor. Pokud máte reálné požadavky – určitě budete spokojení. Certifikát Prověřená společnost dělá to, co by měl dělat, vzbuzuje důvěru mezi zákazníky. Na druhé straně – nepočítejte s tím, že když vlastníte malé holičství na sídlišti, tak se po roce stanete celostátní sítí.
Je to produkt, který pomáhá získavat zákazníky v takovém měřítku, v jakém firma působí a podle mě to funguje celkem dobře.