Elektronická evidence tržeb vyžaduje kvalitní pokladní systém pro hladký provoz e-shopu

Zavedením elektronické evidence tržeb (EET) nastanou provozovatelům e-shopu nové administrativní úkony, které budou doprovázeny zvýšením nákladů na provoz e-shopu. Majitelé si budou muset sjednat nový pokladní systém na EET určený.

Úleva pro platby na bankovní účet

Internetový obchod nebude muset evidovat platbu, kterou zákazník poukáže na bankovní účet. To se bude týkat také dobírky, kterou zákazník zaplatí přepravní společnosti v hotovosti, a ta jej zašle na účet provozovateli e-shopu. V případě, že přepravní společnost zaplatí peníze v hotovosti, bude podléhat zboží na dobírku elektronické evidenci tržeb. Výjimku se podařilo domluvit Asociaci malých a středních podniků a živnostníků ČR na začátku července 2016.

Platby skrze platební bránu, v hotovosti nebo kartou při osobním odběru, platby na dobírku, které obdrží e-shop v hotovosti, budou spadat do elektronické evidence tržeb a obchody budou muset disponovat speciálním programem, který bude odesílat Finanční správě požadované informace.

Dobrý platební systém je základem pro úspěšný byznys

Řada podnikatelů úlevu nijak nepocítí, a aby se jim dobře obchodovalo i nadále, musí disponovat dobrým pokladním systémem, který jim pomůže zavedení EET hladce překonat. Pro mnohé obchody bude problematické sladit provoz e-shopu a provoz kamenné prodejny, kde bude docházet k osobnímu odběru zboží. E-shop bude řešit odběr zboží na dobírku a zasílání finančních prostředků skrze platební bránu. Pro snadný chod obchodu se hodí takový systém, který umí prolnout osobní odběr zboží na kamenné prodejně, zaslání zboží na dobírku i platbu kartou online. S přechodem na nový internetový obchod provozovatelé prozatím spěchat nemusí. Čas mají do 1. března 2017.

Skvělý systém představuje Shoptet Pokladna od společnosti Shoptet. CEO společnosti Miroslav Uďan potvrzuje, že jeden systém umí skloubit osobní odběr na kamenné prodejně s chodem e-shopu. „To umí Shoptet Pokladna, kterou samozřejmě mohou využít i ostatní prodejci. Veškeré informace o objednávkách, platbách, tržbách, ale i zákaznících mají na jednom místě a vždy dostupné. Prodávající například ocení našeptávač, který doporučí, co by mohl zákazníkovi k zakoupenému zboží ještě nabídnout. Naši zákazníci, kteří v rámci e-shopu využívají Shoptet Pokladnu, se nemusí nástupu EET obávat. Pracujeme na tom, aby pokladní systém vše vyřešil za ně.“

Verze zdarma jako podpora pro drobné živnostníky

Drobní e-shopaři mohou využít e-shop zdarma, který jim nabízí do startu prodej 10 položek, jeden e-mail, 23 modulů a technickou podporu. Systém společnosti Shoptet užijí malé, střední i obrovské e-shopy, které chtějí ušetřit na zbytečné administrativě a na specialistovi, který by vykonával technickou podporu. Tu za vás udělá profesionál ze společnosti Shoptet. Vyzkoušejte program a uvidíte, jak je tvorba e-shopu snadná.

Přejděte pozvolna na systém, který bude pohodlný pro vás i vaše zákazníky. Eliminujte technické potíže a ztrátu zákazníků, kterou může EET přinést.