Neplaťte za reklamu víc, než musíte!

Podnikáte na internetu? Pak své služby či zboží zřejmě prezentujete prostřednictvím webových stránek. A kolik lidí o nich ví?

Internet nabízí spoustu příležitostí. Můžeme na něm obchodovat i se vzdělávat. Nabízet, kupovat i prodávat. S těmi správnými nástroji se o vás, vašich službách a vašem zboží dozví velký počet lidí. Z těch se mohou stát vaši zákazníci a vydělat vám nemalé peníze. Jedním z těchto nástrojů bezesporu je výkonová PPC reklama. Oč se jedná?

I reklamu vybírejte s rozmyslem

PPC je zkratkou z anglického pay per click, což v překladu znamená platba za proklik. Vy jejím prostřednictvím neplatíte za samotnou reklamu či banner, ale jen za skutečné návštěvníky, kteří se po jeho odkliknutí dostanou až na váš web. To je efektivní a především spravedlivé. Na rozdíl od většiny reklam, které vám nepřinášejí zpětnou odezvu, a vy se tak nikdy nedozvíte, do jaké míry (a zda vůbec) byla daná reklama účinná. Už vůbec si pak nemůžete být jisti, zda se vám vložené finanční prostředky do ní vrátí.

Přilákejte na své stránky více zákazníků

Nejenom tvorbou PPC reklamy pro vyhledávače (napříč reklamními systémy Adwords, Sklik a Etarget) se zabývá renomovaná digitální agentura – PPC Profits, jež zaměstnává ty nejlepší odborníky ovládající real time bidding i remarketing stejně jako reklamu facebookovou. Právě ti na vaše stránky jsou schopni nasměrovat největší množství vašich potenciálních zákazníků. Řeč přitom není o stovkách, ani tisících, ale o statisících návštěvníků denně. Samozřejmě v závislosti na dosahu vašich služeb.

Klient vašim službám zkrátka nesmí odolat

To je ovšem pouze krok číslo jedna. K tomu, aby se ve vašem byznysu dveře netrhly, musí následovat krok číslo dvě. Zákazníkovi by se stránky stejně jako na nich prezentované služby a zboží měly zalíbit do té míry, že mu zkrátka neodolá? Jak toho docílit? I na tuto otázku vám digitální agentura Profit dá odpověď.

O úspěchu rozhodují detaily

Její zaměstnanci totiž byznys vnímají v širších souvislostech. Proto se vám budou snažit vštípit, že nezáleží jen na tom, kolik lidí vaše stránky navštíví, ale také že je musí oslovit. Spolu s vaším zbožím či službami. O úspěchu a míře zájmu ze strany zákazníků a klientů mnohdy přitom rozhodují detaily.

Byznys v širších souvislostech

Stejně jako veškeré obchodní procesy, váš produkt, jeho cena, klientský servis a samozřejmě i váš web jako takový. Ten zákazníka musí oslovit a poskytnout mu veškeré informace, jež hledá. A najít je musí snadno a rychle. Nepodaří-li se mu to, tak se obrátí na konkurenci, což rozhodně není ve vašem zájmu.

Podobné články...

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *